Forum o grach z całego świata !
Na samym początku zostaniesz zapytany, czy chcesz skorzystać z samouczka. Gorąco Cię do tego zachęcam, gdyż nawet jeśli skądś masz już jakieś pojęcie o sterowaniu grą, zyskasz sposobność do zdobycia cennych punktów doświadczenia niemalże za darmo.
Postaraj się dokładnie wypełniać wszystkie polecenia, które będziesz otrzymywać. Przede wszystkim jednak radzę odwiedzić Ci ekran opcji komunikatów (górny prawy róg, czwarta ikona od prawej strony). Domyślne ustawienia są cokolwiek idiotyczne i irytujące, gdyż powodują zatrzymanie upływu czasu z byle powodu. Na załączonym screenshocie widnieją ustawienia, które uważam za sensowne w większości sytuacji. Reakcja na brak rozkazów to przede wszystkim zatrzymanie gry, ilekroć którykolwiek z żołnierzy kończy spacer. O niemożności zaatakowania celu lub wykonania rozkazu żołnierze i tak nie omieszkają powiadomić słownym narzekaniem. Zatrzymanie zaś czasu na atak na jednostkę (obojętne czy skuteczny czy nie) powoduje irytujące przestoje, gdy i tak atakowany ucieka za róg. W części strategicznej polecam pozostawienie komunikatów na wszystkie zdarzenia, gdyż nie są one denerwujące, a warto wiedzieć o wszystkim, co się dzieje.
Kiedy zaczniesz będziesz w mieście na ulicy. Udaj się na drugi koniec ulicy. Tam dostrzeżesz zbliżającego się zwisogza. Jest nieuzbrojony. Odczekaj, aż podleci dość blisko, byś był w stanie oddać do niego w miarę celny strzał.
Następnie podejdź za budynek do rannego żołnierza. Otwórz ekran ekwipunku (prawy klawisz myszy na dolnym panelu) i wymień mu strzelbę na apteczkę. Zatwierdź wybór ("gotowe") i włącz upływ czasu, by Twój podkomendny dokonał zamiany. Prawym klawiszem kliknij kilka razy na leżącym, by go wyleczyć. Nie zapomnij na koniec wymienić Malcolmowi apteczki z powrotem na strzelbę.
Obu żołnierzom każ podejść za róg domu, skąd zauważą kolejnego wroga - obucha. Ten już jest uzbrojony, lecz szybki atak z bliska pozwoli go pokonać bez odniesienia ran.
Teraz każ im podejść do bramy i otworzyć ją...
Na koniec zaś niech dobiegną w obszar docelowy. Pojawi się stosowne okienko z pytaniem, czy chcesz zakończyć misję. Zatwierdź je kliknięciem na "koniec". O zdobyczny sprzęt oraz pokonanych transgenantów nie musisz się troszczyć - wszystko zostanie zebrane automatycznie i spakowane do transportu.
Ponieważ obaj Twoi żołnierze uzyskali na tej misji nowy poziom doświadczenia, pojawi się ekran, na którym będziesz mógł zadecydować o ich dalszym rozwoju. Z początku gry warto inwestować w te atrybuty, których podniesienie zaowocuje zwiększeniem zdolności "snajper" i "karabiny" oraz "udźwig". Tych bowiem będziesz potrzebować najbardziej przez całą grę.
ZASYSAJ
Offline